مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره نماز و نیایش، هماهنگی تکنیک و معنا را به صورت حرفه‌ای در هنر دنبال می‌کند.

به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه در دیدار اعضای ستاد اجرایی و مهمانان جشنواره نماز و نیایش با آیت‌الله جوادی آملی که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا برگزار شد اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعتلا و رشد سینما در کشور انجمنی به نام انجمن سینمای جوانان ایران تاسیس کرده که این انجمن دارای 50 دفتر فعال در سراسر کشور است.

وی انجمن سینمای جوان قم را یکی از قوی‌ترین و فعال‌ترین دفاتر انجمن سینما در کشور عنوان کرد و گفت: از انجمن سینمای جوان دفتر قم شمار فروانی فیلم‌ساز ملی و بین‌المللی تربیت شده‌اند که این مدال افتخاری برای قم است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین از موفقیت‌هایی است که انجمن سینمای قم به آن دست یافته است و در این جشنواره تلاش شده است معارف اسلامی در قالب هنر به جامعه عرضه شود.


وی افزود: جشنواره نماز و نیاش در قالب عکس، فیلم و فیلم‌نامه در پنج دوره متوالی به صورت موفقیت آمیز در قم برگزار شده است و اکنون در جریان برگزاری ششمین دوره این جشنواره در قم است.


ایزدپناه ادامه داد: جوانان هنرمند که هنر را در خدمت معارف و پیام‌های دینی در آورده‌اند در این جشنواره گردهم می‌آیند تا با تبادل نظر به ایده‌های جدید و نو در اعتلای فرهنگ دینی برسند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تاکید کرد: جشنواره نماز و نیایش به دنبال هماهنگی تکنیک و معنا هستیم.


وی خاطرنشان کرد:پس از اعلام فراخوان از سراسر ایران  300 فیلم کوتاه ،300فیلم‌نامه و 800 عکس به دبیرخانه ارسال شد

/117/